CsMures.no-ip.org
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 Tutorial teleportare(si construirea unei harti complete)

In jos 
AutorMesaj
OrixonT
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 1401
Puncte : 29884
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/04/2011
Varsta : 32

MesajSubiect: Tutorial teleportare(si construirea unei harti complete)   Mar Apr 26, 2011 2:36 pm

Deci in valve hammer editor teleportarile inseamna sa calci intrun brush invizibil si imaterial care pe loc iti face warp catre o alta locatie aleasa de tine.
Deci impreuna vom creea o harta de lame care are un loc secret (unde poti ajunge prin teleportare)Primul lucru facem o camera folosind optiunea hollow si valoarea o vom seta la 10.Deci acum avem o camera.Urmatorul lucru va sugerez sa gasiti un alt fisier de data pentru hammer editor(cel default este cam ineficient).Asa ca va sugerez ASTA.Dupa ce o dezarhivati oriunde, intrati al tool->options->game configuration.In josul lui cstrike ar trebui sa fie o casuta alba cu un rand.Dati add si selectati fisierul pe care tocmai l-ati downloadat.Ok acum suntem pregatiti.Deci revenim la harta noastra(camera in acest moment):

Entitatile de baza va rog sa le adaugati voi(lumina, spawnurile).Din momentul acesta trebuie sa fiti atenti.Vom creea o entitate care va da fiecarui player o lama(knife) si un kevlar cu helmet.Ne ducem la entity tool si jos selectam game_player_equip.Aceasta entitate trebuie OBLIGATORIU plasata EXACT SUB spawnurile playerilor:

Deci avem euip-ul sub spawn.Insa daca il lasam asa nu ne va da nicio arma.Ne ducem intr-unul din cele 3 puncte de vedere(acele table cu coordonate si multe patratele) si gasim equip-ul.Dam click dreapta pe el si properties.Acolo dam click pe give knife si bifam yes in dreapta.Dupa aceea cautam ami jos kevlar and balistic helmet si bifam yes si acolo:

Daca ati facut asta corect playerul respectiv va avea la spawn un cutit si armura.Asta a fost echiparea playerilor(tineti cu click equip-ul si tineti apasat si pe shift apoi mutati burhsul ca sa il copiati in alta parte-folositor pentru a echipa toti playerii cu arme).Acum mult promisul teleport!
Deci la texturi selectati obligatoriu AAATRIGGER.Acum consideram un brush aaatrigger si dam click dreapta->tie to entity->trigger_teleport.Aici lasam totul cum este pus mai putin target(tinta teleportarii)unde vom scrie "tele":



Ok deci am facut "aparatul" care ne va teleporta.Si acum o noua intrebare:"Unde naiba o sa ma teleporteze?".Ne va duce catre tinta lui nui asa?Noi i-am setat tinta sa fie "tele".Acum stabilimcine e "tele" (coordonatele unde vei fi teleportat).Deci prima oara consideram o entitate cu functia info_target si iar la nume ii punem numele "tele":

Daca am facut totul bina pana acum cand vei calca in trigger vei fi teleportat la "tele".Dar desigur trebuie sa fie si o metoda mai diabolica sa folosim teleportarile.Va mai amintiti scenariul nu? acum vom creea o camera lipita de cea existenta,folosind un brush si optiunea hollow:

OBSERVATIE!!Incaperea noua NU are lumina asa ca va trebui sa adaugati o noua entitate "light" inauntru!
Deci avem si camera secreta acum.Il punem pe "tele" in ea astfel incat vei fi teleportat inauntru.acolo inauntrupunem o noua podea(un brush pe jos) intins pe toata suprafata camerei)iar tele trebuie sa fie un pic in aer deasupra noului brush.Dan si la noul brush tie to entity si alegem func_buyzone.Adica in camera secreta vom putea cumpara ce ne taie capul >Smile.In caz ca nu avem bani punem o entitate "armoury_entity" pe jos(TREBUIE sa fie lipita de pamant") si alegem ce arma vrem de acolo sa fie pe pamant sa o poti ridica.Ok deci am intrat, am luat arme..pai..cum ies de aici?
click pe trigger nostru si tinem si apasat pe shit in acelasi timp(folosim ecranul "side") si ridicam pana intra in camera:

Dupa ce l-am copiat ii verificam proprietatile si la tinta(target) notam "back":

Acum il localizam pe tele.Il copiem si pe el si il punem in camera publica(prima creeata) undeva la distanta mica de pamant ca sa nu ne lovim.Ii dam properties si ii schimbam numele in "back".
Daca ati facut intocmai cum ams pus eu(si ma bucur daca ati adaugat si chestii de la voi) aveti o mapa cu un level secret(secret pana intra unu si o sa se duca si ceilalti =)))
Bucurati-va de mapa(sper ca stiti s-o compilati :-W
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://csmures.forumz.ro
 
Tutorial teleportare(si construirea unei harti complete)
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CsMures :: .....::::: Download Zone CsMures :::::..... :: - > Download Config-uri, Skin-uri, Harti :: Harti Counter Strike 1.6 :: Mapping-
Mergi direct la: