CsMures.no-ip.org
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 Creearea unui lift cu func_plat

In jos 
AutorMesaj
OrixonT
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 1401
Puncte : 30754
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/04/2011
Varsta : 33

MesajSubiect: Creearea unui lift cu func_plat   Mar Apr 26, 2011 2:41 pm

Descriere: Aceasta varianta de a creea un lift este cea mai simpla si se face cu functia Func_plat
Pentru inceput creem liftul.
Dupa ce lam creeat il selectam si ii dam functia func_plat
Acum va trebuii sa completam asa:
Name: Scrieti numele liftului pentru inceput il numim lift

Move Sound-Sunetul de miscare al liftului
Stop Sound-Sunetul de oprire al liftului
Travel altititude Aici completati un numar care sa fie distanta care o pargurge liftul bine inteles ca va dura ceva pana aflam ce numar sa alegem
Atentie: Daca liftul e jos si vreti sa urce la apasarea unui buton trebuie sa completati cu - (minus)
Daca liftul e sus si vreti sa coboare la apasarea butonului completati normal cifra corespunzatoare
Speed: Viteza liftului
Exemplul nostru de lift vrea sa urce iar la Travel altititude eu am completat cu -800 dar va trebuii sa fac si butoanele care sa faca liftul sa urce si sa coboare
facem jos un buton cu functia func_button care sa ne duca liftul sus
la Target la buton scriem numele care l-am dat la lift adica (lift) apoi daca vreti ca liftul sa porneasca dupa 2 sau mai multe secunde de la activarea butonului aveti la func_button Delay Before Trigger si scrieti in cate secunde sa porneasca liftul la activare butonului iar la flags sa bifati don't move
Asta e tot lasati mesaj daca nu ati inteles ceva !
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://csmures.forumz.ro
 
Creearea unui lift cu func_plat
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CsMures :: .....::::: Download Zone CsMures :::::..... :: - > Download Config-uri, Skin-uri, Harti :: Harti Counter Strike 1.6 :: Mapping-
Mergi direct la: